neděle 25. října 2015

Háčkovaný vánoční věnec


   Blíží se nám Vánoce, a protože konečně budeme slavit u nás doma, rozhodla jsem se na dveře vytvořit vánoční věnec.

   Vypadá hezky přitom je neuvěřitelně jednoduchý:
  • uháčkujeme řetízek s 20 očky (více či méně, podle toho, jak chcete velké jednotlivé barevné části)
  • spojíme do kola
  • háčkujeme okolo do zblbnutí (já jsem měla jednotlivé části dlouhé 56 cm)
  • za pochodu plníme rourky dutým vláknem - ne moc, jen tak přiměřeně, aby se pak dobře zaplétaly
  • tak učiníme celem 3x v barevné kombinaci, jaká nám vyhovuje
  • rourky spleteme do copu a na koncích spojíme
    • doporučuji si je po zapletení spojit zavíracími špendlíky, jinak se usakrujete
  • nakonec jsem už jen přidala dvě rolničky, mašli a očko na pověšení na zadní stranu
- pozn. č. 1: já pro svůj věnec použila přízi elian nicky v barvách bílá, trávová a vínová, vyšívací nit  zlatku, dvě rolničky o průměru 15 mm a saténovou stuhu o šířce 20 mm 
- pozn. č. 2: pokud chcete barvičky se zlatou, jako to mám já u červené rourky, je zbytečné kupovat efektní příze, které stojí zbytečně moc - k červené jsem při háčkování přidala zlatou vyšívací nit, která stojí pár korun a efekt je stejně krásný :o)


Žádné komentáře:

Okomentovat