úterý 16. června 2015

Proč vlastně zakládám blog?

  V poslední době se můj život tak proměnil, že jsem se rozhodla zkrátka založit si takový deníček, kam vlastně směřuji.

  Dlouho se nic nedělo, najednou mě přítel požádal o ruku, byla svatba, baráček, první pejsan a aniž bych se nadála, čekáme teď první dvounohý přírůstek. Občas vám osud zkrátka nalajnuje život ani nevíte jak J

  Co jsme se přestěhovali do vlastního a začali tvořit ten pravý „domov“, zpozorovala jsem na sobě určitý obrat. Snahu navrátit se ke smyslu života jaký byl, odvrat od komerční společnosti, která kolem nás všude je. Zní to hrozně otřepaně, ale když jsem prakticky ve všech potravinách, které ráda nakupuju, objevila palmový olej, řekla jsem si TAK, A UŽ VÁS MÁM PLNÝ ZUBY. Palmový olej asi za všechno na světě nemůže, ale tak trochu mi otevřel oči, že vlastně nic z dnešních výrobků člověk nepotřebuje. Všechno se dá vytvořit doma – levněji a kvalitněji. Jen mít ten čas!


  Ale já teď čas mám! Jsem sice koulička, ale takového času člověk musí využít. Takže hurá do tak trochu alternativního životního stylu, všech homemade, DIY a eko vylepšováků, ať vím, jestli opravdu fungují J

Žádné komentáře:

Okomentovat